توان سوخت‌رسانی انبار نفت شهید تندگویان شیراز افزایش می‌یابد

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از منطقه فارس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش توان سوخت‌رسانی در انبار نفت شهید تندگویان شیراز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، فضل‌الله اکبری در این بازدید که به همراه اعضای هئیت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌منظور بررسی و کمک به بهبود چالش‌های انبار نفت شهید تندگویان در حوزه‌های مختلف انجام شد، گفت: با توجه به موقعیت استان در محور شمال به جنوب کشور و حجم ترددها در این محور، افزایش توان عملیات تخلیه و بارگیری ایمن در این انبار نفت از برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان منطقه فارس در تأمین و توزیع به‌موقع و پایدار سوخت افزود: رفع چالش‌های این انبار به‌ویژه در حوزه‌های ایمنی، عملیات، به‌روزررسانی و استفاده از سیستم‌های فروش می‌تواند در افزایش توان سوخت‌رسانی انبار مؤثر باشد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به تعدد مبادی تأمین سوخت استان تصریح کرد: اتصال فارس به خطوط لوله نفت کشور، بهسازی مخازن موجود، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی در انبار با احداث مخازن جدید و اتصال انبار به خطوط ریلی استان، از جمله طرح‌های در دست اقدام به‌منظور افزایش توان سوخت‌رسانی در فارس است.

اسدالله طاهری، مدیر منطقه فارس نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از حجم عملیات تخلیه و بارگیری در سطح این انبار گفت: ظرفیت ذخیره‌سازی فرآورده با توجه به گستردگی استان فارس و تأمین و توزیع تولیدات پالایشگاه شیراز و سایر مبادی تأمین از طریق این منطقه، نیاز به توسعه کمّی و کیفی در بخش‌های مختلف دارد.

کد خبر 636923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =