نوسازی تأسیسات نفتی خارک ادامه دارد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: درصدد هستیم تأسیسات موجود در جزیره خارک را بازسازی، نوسازی و به تجهیزات خاص مجهز کنیم که این مسیر آغاز شده و با قدرت ادامه دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر امروز (جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از تأسیسات و مخازن صادراتی شرکت پایانه‌های ایران در خارک اظهار کرد: بدون‌ شک پایانه نفتی خارک یکی از پایانه‌های مدرن دنیاست و هم‌اکنون ظرفیت بسیار ارزشمندی در بحث صادرات نفت، میعانات گازی و... دارد.

وی افزود: شرکت ملی نفت ایران برای صادرات و ظرفیت‌سازی جدید با توجه به چشم‌انداز برای صادرات حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌ای برای ایجاد ظرفیت‌های جدید در منطقه تعریف کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه سیستم یکپارچه و مدرن اعلام و اطفای حریق است که ارزش آن حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان است، همچنین پروژه بازسازی و نوسازی حدود ۲۸ میلیون بشکه مخازن ذخیره‌سازی در برنامه است.

خجسته‌مهر اظهار کرد: تعمیرات اساسی خطوط لوله نیز در برنامه و در مرکز توجه شرکت ملی نفت ایران است و به‌دنبال آن هستیم تأسیسات موجود را به تجهیزات خاص مجهز کنیم.

کد خبر 637048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =