تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام؛ اولویت نخست شرکت پایانه‌های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت را تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، روز جمعه ( ۱۳ بهمن‌ماه) عباس غریبی در بازدید معاون حقوقی ریاست جمهوری و مدیرعامل شرکت ملی نفت از تأسیسات پایانه نفتی خارک گفت: این شرکت به‌عنوان آخرین حلقه از زنجیره ارزش صنعت نفت اقدام‌هایی بسیار مفید در حوزه ایمن‌سازی و نوسازی تجهیزات انجام داده است.

وی یکی از اولویت‌های اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران را تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و اظهار کرد: ۲۱ پروژه نیمه‌تمام از پیش وجود داشت که طی یک سال گذشته هشت مورد از آنها تعیین تکلیف و کار اجرای این طرح‌ها ازسر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به‌دلیل عنایتی ویژه که به شرکت پایانه‌های نفتی هم در حوزه تأسیسات و هم محیط پیرامونی و مسئولیت‌ اجتماعی دارند، قدردانی می‌کنم.

غریبی با بیان اینکه دیدگاه و راهبرد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توسعه متوازن نوسازی تأسیسات و محیط پیرامونی است، تصریح کرد: تاکنون اقدام‌های بسیار خوبی در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی انجام شده که رفع مشکل تردد مسافران یکی از آنها ست.

وی همچنین به تجهیز بیمارستان خارک اشاره کرد و گفت: درباره مسائل آموزشی منطقه نیز گام‌های بزرگی برای مردم برداشته شده است.

کد خبر 637155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =