رونمایی از نرم‌افزار نظام مدیریت عملکرد سازمانی در شرکت پایانه‌های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با هدف تحقق اهداف و عوامل کلیدی موفقیت سازمانی و بهبود کیفیت در تصمیم‌گیری‌ها، از نرم‌افزار استقرار و اجرای سامانه پایش اهداف راهبردی و ارزیابی عملکرد سازمانی در شرکت پایانه‌های نفتی رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی اظهار کرد: این نرم‌افزار  پوسته‌ای محسوب می‌شود که عمق دارد و عمق آن مدیریت تحول و تعالی سازمان است که برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آن در سازمان آغاز شده و براساس چالش‌های سازمان، کارگروه‌هایی در سازمان تشکیل شده که این نرم‌افزار نتیجه اقدام‌های یکی از این کارگروه‌هاست.

وی گفت: گزارش‌هایی که از داشبوردهای مختلف این نرم‌افزار استخراج می‌شود مبنایی برای اجرای برنامه‌های کلان سازمان است تا بر اساس نتایج و سنجه‌های این نرم‌افزار در قالب داشبوردهای مدیریتی که وجود دارد، بتوانیم کنترل و پایش بهتری بر سازمان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: مدیریت و کنترل پروژه‌ها در شرکت اهمیت بالایی دارد و این نرم‌افزار می‌تواند در پایش پیشرفت پروژه‌ها به سازمان کمک کند تا از لحاظ هزینه‌کرد و زمان، مدیریت بهتری داشته باشیم.

غریبی با اشاره به رویکرد شرکت در ارتباط با تحول سازمان افزود: با ظرفیت و قابلیت‌هایی که داریم تلاش خواهیم کرد. چشم‌انداز ما این است که به باشگاه یک میلیارد دلاری‌ها در حوزه درآمد بپیوندیم و به این ظرفیت برسیم و با توجه به مأموریت جدیدی که در آینده به ما واگذار خواهد شد به این موضوع بسیار امیدواریم.

وی با تأکید بر اینکه با انجام چنین تحولات و برنامه‌هایی در سازمان، نظم و انضباطی در سازمان ایجاد و عملکرد مدام پایش می‌شود، گفت: براساس افق و اهدافی که ترسیم شده است، نظام‌مندحرکت می‌کنیم.

کد خبر 637647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =