حساسیت کار گزینش مانند حساسیت کار تخریبچی است

دبیر هیئت عالی گزینش کشور با بیان اینکه حساسیت کار گزینش مانند حساسیت کار تخریبچی در جنگ است، اظهار کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین محور برای نظام است. گزینش باید در تراز جهانی باشد و افرادی که در این واحد مشغول هستند باید کار خطیر و حساس خود را درک کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد مؤمنی‌راد امروز (چهارشنبه، دوم اسفندماه) در آیین رونمایی از یادبود شهدا با بیان اینکه شهدا راه کوتاه و میانبر را انتخاب کرده‌اند و ما در میانه امتحان قرارداریم، اظهار کرد: امیدواریم‌ بتوانیم از امانت سنگینی که خدا به‌عهده ما گذاشته است حفاظت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران مرهون خون پاک شهداست، گفت: آنها با دست‌های خالی به میدان جنگ رفتند، همان‌گونه که شهید تندگویان، وزیر شهید نفت با دست خالی وارد میدان شد و به اسارت درآمد.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور ادامه داد: هم‌اکنون دست ما از نظر نظامی پر است، به‌طوری که دست جریان‌های مقاومت را نیز توانسته‌ایم پر کنیم.

مؤمنی‌راد با بیان اینکه امروزه قدرت‌های بزرگ دنیا در انتظار موشک‌ها و پهپادهای ماست، اظهار کرد: ۴۵ سال از قیام مردم گذشته است و ما با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این نقطه رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه حساسیت کار گزینش مانند حساسیت کار تخریبچی در جنگ است، افزود: نیروی انسانی مهم‌ترین محور برای نظام است؛ گزینش باید در تراز جهانی باشد و افرادی که در این واحد مشغول هستند باید کار خطیر و حساس خود را درک کنند.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور با اشاره به اینکه هم‌اکنون در جنگ ترکیبی تمام‌عیار قرار داریم، اظهار کرد: گزینش باید با همه وجود و با توجه به قوانین و مقررات برای سربلندی در این جنگ دست به‌کار شود.

کد خبر 637935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =