۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
  • کد خبر: 635655
پیام وزیر نفت به مناسبت فرا رسیدن روز گزینش

وزیر نفت در پیامی روز گزینش را به اعضای هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، مدیران و کارکنان دبیرخانه، اعضا و کارکنان هسته‌های تابعه تبریک گفت.

به گزارش شانا، در پیام جواد اوجی، وزیر نفت به مناسبت روز گزینش آمده است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیٰ أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا (سوره مبارکه النساء آیه ۵۸)

صدور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در امر تشکیل نهاد گزینش نماد روشنی از آینده‌نگری و عمق بصیرت ایشان مبنی بر پاسداری از شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران و معنای آن یعنی انقلاب اسلامی است.

امروز گزینش در گام دوم انقلاب اسلامی رسالتی بزرگ در خصوص تربیت و به‌کارگیری مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور یعنی نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی بر عهده دارد و در این امر مهم با نگاه به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باید به مدیران دستگاه‌های دولتی توصیه کرد که به‌ گزینش به چشم رقیب و مانع نگاه نکنند. به چشم بازو، وسیله کار، چشم بیننده و گوش شنونده در پیدا کردن آدم‌های کارآمد نگاه کنند.

بدون شک در هر کشوری نیروی انسانی استوار بر آرمان‌ها و متعهد به ارزش‌ها مقدمه‌ای است برای حرکت به سمت تعالی و اهداف از پیش تعیین شده، در فصل نوین فعالیت‌های گزینش وزارت نفت شاهد کوشش همکاران در امر به‌گزینی نیروی انسانی، توجه به امر آموزش نیروی انسانی، اصلاح ساختارها و توجه به کرامت انسان‌ها هستیم که امیدوارم با جدیت در این مسیر شاهد کوشش و تلاش همکاران در اجرای مأموریت‌های محوله باشیم.

در این مجال ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، مدیران و کارکنان دبیرخانه، اعضا و کارکنان هسته‌های تابعه، فرا رسیدن این روز را تبریک و تهنیت گفته و از محضر خداوند متعال دوام توفیقات شما عزیزان را مسئلت دارم.»

کد خبر 635655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =