تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نفت برای تکمیل جاده گچساران به گناوه و دیلم

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: برای تکمیل جاده‌ گچساران به گناوه و دیلم و دیگر اقدام‌های اجتماعی محیط پیرامونی ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت به این پروژه اختصاص یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و تعطیل و رها شده است، گفت: پروژه محور ارتباطی جاده گچساران به سه‌راهی بی‌بی‌حکیمه، گناوه و دیلم نقش مهم و راهبردی در برقراری ارتباط ایمن، راحت و کوتاه‌مدت میان سه استان بوشهر و کهگیلویه‌ و بویراحمد و خوزستان، کاهش تلفات و تصادف‌های جاده‌ای، توسعه و رونق روستاهای در مسیر، کاهش بار ترافیکی دارد و به‌علت نبود اعتبار چند سال نیمه‌تمام متوقف شده بود که برای فعال‌ شدن و تکمیل آن پیگیری‌های خوبی انجام شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح از بهمن‌ماه ۱۳۹۵ آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود این پروژه در مدت زمان سه سال اجرا و بهره‌برداری شود که متأسفانه بنا به دلایلی سال‌هاست این پروژه‌ مهم نیمه‌تمام باقی مانده و مشکلات زیادی را برای همکاران نفت و مردم در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران اظهار کرد: قرار گرفتن تلمبه‌خانه نفت گوره و چندراهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در نزدیکی بندر گناوه و عبور لوله‌های نفتی چهار استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر و استفاده روزانه کارکنان بهره‌برداری شرکت نفت این مسیر را به یکی از محورهای پرتردد منطقه تبدیل کرده است.

کمالی گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مدیران عامل شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت‌خیز و همراهی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز جنوب برای تکمیل جاده‌ گچساران به گناوه و دیلم و دیگر اقدام‌های اجتماعی محیط پیرامونی، ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت به این پروژه اختصاص یافت.

کد خبر 638160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =