افزایش همکاری بین شرکت‌های نفت و گاز آغاجاری و پالایش نفت آبادان

راهکارهای افزایش ظرفیت تولید شرکت پالایش نفت آبادان در دیدار مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با مدیرعامل این مجموعه پالایشی بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده، مدیرعامل این شرکت در دیدار با حکیم قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان درباره راهکارهای افزایش توان تولید این شرکت بحث و تبادل‌نظر کرد و با اشاره به ناترازی حاصل از مصرف بی‌رویه سوخت در کشور گفت: مصرف بی‌رویه سوخت موضوعی است که برنامه‌ریزی‌های کلان شرکت‌های تولیدی نفت و گاز را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان نیز در این نشست از اقدام‌های فنی و عملیاتی شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۱ که از طریق اصلاحیه نفت شیرین رامشیر در تلمبه‌خانه نفت امیدیه، به افزایش ظرفیت تولیدی شرکت پالایش آبادان منجر شد، قدردانی کرد.

قیم خواستار افزایش نفت ارسالی از طریق تأسیسات و خطوط  انتقال نفت شرکت نفت و گاز آغاجاری به‌منظور افزایش ظرفیت تولیدی بخش دوم فاز ۲ شرکت پالایش نفت آبادان شد.

شایان ذکر است عمده خوراک شرکت پالایش نفت آبادان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پالایشگاه‌های نفت کشور، از طریق شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تأمین می‌شود.

کد خبر 638708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =