زمینه همکاری گسترده شرکت نفت مناطق مرکزی با شرکت‌های فناور فراهم است

مدیرعامل شرکت نفت مرکزی گفت: درهای شرکت نفت مرکزی روی همه شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و پارک‌های فناوری باز و زمینه برای توسعه این همکاری‌ها فراهم است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی، مهدی حیدری طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۶ و ۱۷ اسفندماه) در نشست مشترک مدیران پژوهش، فناوری و کالای نفت ضمن قدردانی از حضور میدانی مهدیا مطهری، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت در منطقه عملیاتی سروستان تأکید کرد: بررسی میدانی سبب شتاب‌بخشی به روند بررسی پروژه‌های موجود در شرکت‌های بهره‌بردار و بررسی ایده‌ها، خلاقیت‌های همکاران و ایجاد انگیره در آنها خواهد شد.

وی با تأکید بر حمایت شرکت نفت مناطق مرکزی از همکاران خلاق و خوش‌فکر، از زحمات مبتکرانه و خلاقانه شماری از کارکنان که موفق به تولید وسایل مختلف فنی و خدمات چاه شده بودند، قدردانی کرد.

نشست مشترک مدیران پژوهش، فناوری و کالای نفت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی،  برزو قنبری، مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت، علی منتصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، هیئت مدیره و مدیران ستادی و عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی و زاگرس جنوبی در محل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار و در ادامه نشست‌های فنی و تخصصی، موارد مرتبط با مسائل پژوهشی زاگرس جنوبی بررسی و تصویب شد.

شایان ذکر است در حاشیه این نشست مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی، مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با همراهی دیگر مدیران و هیئت مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی و زاگرس جنوبی از واحد بهره‌برداری سروستان شرکت زاگرس جنوبی بازدید کردند.

کد خبر 638780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =