دومین نشست ارکان داخلی زیست‌بوم پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد

دومین نشست ارکان داخلی زیست‌بوم پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری در دانشکده نفت آبادان برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت، وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری روز دوشنبه (۲۱ اسفندماه) در دومین نشست ارکان داخلی زیست‌بوم پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت با اشاره به اینکه دانشگاه صنعت نفت کمک‌های بسیاری به صنعت داشته است، اظهار کرد: در نشست پیشین به دانشگاه صنعت نفت که از مهم‌ترین ارکان زیست بوم است، اشاره شد و همه اعضا فعالیت‌های علمی و معنوی را برای کمک به این دانشگاه در نظر داشته باشند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های واحدهای پژوهشی و دانشگاهی آینده‌نگر بودن است و باید برای آن برنامه‌ریزی کنند.  

زیدی‌فرد گفت: در همه نشست‌هایی که در خارج از کشور با حضور مسئولان وزارت نفت برگزار می‌شود، پژوهشگاه و دانشگاه صنعت نفت به‌طور ویژه معرفی می‌شوند.

عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با بیان اینکه دانشگاه صنعت نفت جزو بهترین دانشگاه‌های کشور از لحاظ سیستم آموزشی است و زیرساخت‌های خوبی در این زمینه دارد، تصریح کرد: حضور در خوزستان و منطقه آزاد اروند دو ویژگی مهم این دانشگاه است و پیشنهادم این است که فارغ‌التحصیلان ممتاز در مقطع کارشناسی در سراسر دانشگاه‌های کشور از سوی این دانشگاه جذب شوند و سپس در مقطع ارشد آموزش‌های ویژه‌ای به آنها داده شود.

محمد چهاردولی، رئیس دانشگاه صنعت نفت گفت: این نشان از اهتمام ویژه وزارت نفت به دانشگاه است و امیدوارم این نشست‌ها باعث هم‌افزایی اطلاعات شود.

بر پایه این گزارش، در دومین نشست ارکان داخلی زیست‌بوم پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت محمدصادق جوکار، رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، هاجر فرشیدی، مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت، مدیران پژوهش و فناوری چهار شرکت اصلی و دیگر مدیران پژوهش و فناوری وزارت نفت حضور داشتند و از امکانات و ظرفیت‌های دانشکده نفت اهواز بازدید کردند.

کد خبر 639141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =