برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارک بررسی شد

نشستی با هدف پایش وضع طرح‌ها و برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارک برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی،  سیدعلی میری، رئیس پایانه نفتی خارک و جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران این جزیره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهدای امنیت اظهار کرد: اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل جزیره خارک با وجود خباثت‌های دشمنان ما اهمیتی ویژه‌ دارد.

وی افزود: تکالیف همه سازمان‌ها و شرکت‌های مستقر در جزیره خارک طی طرحی جامع تعیین شده است و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت موضوع اجرای الزام‌های پدافند غیرعامل که اکنون به قانون تبدیل شده است، در اولویت برنامه‌ها و وظایف سازمان‌ها قرار گیرد.

جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارک تأکید کرد: این نشست‌ها به‌صورت منظم، جدی و فصلی دنبال خواهد شد و با توجه به اینکه برنامه‌های پدافند غیرعامل در جزیره خارک برای هر سازمان به تفکیک مشخص شده، لازم است همه مدیران، روسا و فرماندهان اهتمام حداکثری به‌منظور اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

این نشست با هدف پایش وضع پروژه‌ها و برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارک با حضور نقش‌آفرینان طرح شامل بخش شهری، نهادهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره و بیمارستان صنعت نفت خارک به میزبانی پایانه نفتی خارک به‌عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خارک برگزار شد.

کد خبر 639757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =