حضور هیئت تجاری بلاروس در نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

هیئتی از معاونت تولیدات و تأمین محصولات و کالاهای نفتی وزارت انرژی بلاروس با پیگیری‌های یک‌ساله کارگروه صادرات خدمات فنی مهندسی وزارت نفت و چندین دوره مذاکرات فشرده از بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، هیئتی از کشور بلاروس به سرپرستی نماینده وزارت انرژی (بخش معاونت تولیدات و تأمین محصولات و کالاهای نفتی) همسو با اهداف کلان دولت سیزدهم، با پیگیری‌های یک‌ساله کارگروه صادرات خدمات فنی مهندسی وزارت نفت و چند دوره مذاکرات فشرده بین کشورهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافتند و پاویون آن کشور را برقرار کردند.

هیئت بلاروسی در نشست‌های کارشناسی با شرکت‌های خصوصی ایرانی که در قالب همکاری‌های بین دو دولت انجام شد، نیازهای فناورانه صنعت نفت خود را مطرح و با راهبری معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری و معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت، برقراری ارتباط مستقیم بین شرکت‌های توانمند ایرانی و بلاروسی انجام شد.

در این نمایشگاه نمایندگان حاضر بلاروسی به همراه رایزن بازرگانی ایران در بلاروس و رایزن بازرگانی بلاروس در ایران با همراهی نمایندگان معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری ار غرفه‌ها بازدید کردند و مذاکرات مستقیم با آنان انجام شد.

این همکاری‌ها به‌منظور گسترش همکاری‌ها بین دو کشور و با حمایت کامل کارگروه صادرات خدمات فنی مهندسی وزارت نفت ادامه خواهد یافت تا توسعه بازار کشورهای دیگر برای سازندگان توانمند داخلی دنبال شود.

کد خبر 641400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =