دستورعمل تولید محصولات بار اول در صنعت نفت به جدیت پیگیری می‌شود

مدیر پشتیبانی و ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران، ۸ قرارداد و تفاهم‌نامه با شرکت‌های داخلی سازنده تجهیزات صنعت نفت به ارزش ۴.۵ هزار میلیارد تومان با استفاده از دستورعمل تولید بار اول امضا کرد.

به گزارش شانا، برزو قنبری عدیوی در آیین امضای هشت قرارداد و تفاهم‌نامه که با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در حاشیه دومین روز برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی نمایشگاه صنعت نفت برگزار شد، بیان کرد: ارزش این قراردادها بیش از ۴.۵ هزار میلیارد تومان است و بخشی از قراردادهای مدیریت پشتیبانی و ساخت کالا با شرکت‌های داخلی نیز در روز پایانی نمایشگاه امضا می‌شود.

وی درخصوص عملکرد این مدیریت در زمینه تولید محصولات بار اول و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و  محصولات گلوگاهی و استراتژیک موردنیاز صنعت نفت گفت: در جلساتی که از سال گذشته برگزار شد، این شرکت‌ها شناسایی و توانایی آن‌ها ارزیابی شد و  امروز به مرحله امضای تفاهم‌نامه و قرارداد رسید.

مدیر پشتیبانی و ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران یادآور شد: توافق‌های انجام‌شده شامل پنج یادداشت تفاهم و سه قرارداد است که میان شرکت‌های فعال سازنده تجهیزات صنعت نفت و مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالا با دستورعمل تولید بار اول امضا شد.

قنبری ادامه داد: لوله‌های بدون درز، سیستم تانک گیجینگ، ترانسمیتر، شیر RSBV ،Snubbing Unit، دستگاه فرآورش سیار نفت (MOS)، مته PDC و میکرو توربین گازی ازجمله محصولاتی هستند که برای بار اول در صنعت نفت کشور تولید می‌شوند.

کد خبر 641470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =