شهید رئیسی ثابت کرد بزرگ‌ترین عمل صالح خدمت صادقانه به مردم برای رضای خداست

مدیر قوه مجریه گفت: شهید رئیسی بار دیگر به همه ما اثبات کرد که بزرگ‌ترین عمل صالح، خدمت صادقانه به مردم برای رضایت خداست و اگر این مسیر را پیش برویم، عاقبت‌به‌خیر خواهیم شد.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، نخستین نشست هیئت وزیران پس از شهادت سیدابراهیم رئیسی ساعت ۶ صبح امروز (چهارشنبه، دوم خرداد) به ریاست محمد مخبر، مدیر قوه مجریه، و حضور همه اعضا برگزار شد.

مخبر در این نشست حادثه جانگداز فقدان رئیس‌جمهوری را حاوی دو پیام ویژه دانست و گفت: حجم استقبال از پیکر مطهر سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت در تبریز، قم و تهران نشان داد که آرمان‌های امام و رهبری و انقلاب اسلامی در جان مردم نشسته است و با هیچ حادثه‌ای خلل نمی‌پذیرد.

وی شهید رئیسی را تربیت‌شده مکتبی خواند که نماد انقلاب اسلامی است و ادامه داد: حادثه اخیر باعث شد نسبت پایبندی مردم به آرمان‌ها و اهداف بزرگ نظام بیشتر نمایان شود.

مدیر قوه مجریه در پیام دیگری حضور انبوه مردم در مراسم‌ اخیر را به‌دست‌آوردن یک بینش عمیق برای خدمت در مسیر الهی دانست و تصریح کرد: شهید رئیسی بار دیگر به همه ما ثابت کرد که بزرگ‌ترین عمل صالح‌، خدمت صادقانه به مردم برای رضایت خداست و اگر این مسیر را پیش برویم، عاقبت‌به‌خیر خواهیم شد.

مخبر در این نشست دوباره از همه اعضا خواست که بدون تعلل و با همان روحیه همیشگی مشی رئیس‌جمهوری فقید را ادامه دهند و در این مدت باقیمانده از دولت به مردم نشان دهند که ثمرات دولت شهید رئیسی چه نتایج بزرگی‌ برای آینده ایران خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور سران، مقام‌ها و هیئت‌های دیپلماتیک کشورهای دنیا در مراسم ادای احترام به شهید رئیسی، بیان کرد: مقام‌های خارجی و هیئت‌های دیپلماتیک و مهمان باید با همراهی وزیران و در نهایت احترام مورد توجه ویژه قرار گیرند و تکریم شوند.

مدیر قوه مجریه همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نشست سران قوا برای انتخابات پیش رو، به همه اعضای دولت تأکید کرد تا با تلاش حداکثری برای حفظ وفاق ملی و افزایش رضایت و مشارکت مردم تلاش کنند.

کد خبر 642104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =