۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
  • کد خبر: 225520
نفت، پیشران ورزش کشور

مدیرکل ورزش وزارت نفت اظهار کرد: همانطور که وزارت نفت پیشران اقتصادی کشور است، ورزش صنعت نفت نیز پیشران ورزش آن است.

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا شاه کرمی در آیین اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان زیر 26 سال وزارت نفت به عنوان عضو و نماینده ورزش وزارت نفت گفت: همانطور که وزارت نفت پیشران اقتصادی کشور است، ورزش صنعت نفت نیز پیشران ورزش آن است.

مدیرکل ورزش وزارت نفت اظهار داشت: از لحاظ علمی ضرورت ورزش برای بانوان در دو بعد اقتصادی و اجتماعی ضرورت دارد.

شاه کرمی یادآور شد: نزدیک به 47 درصد زنان تحرک جسمی ندارند و 2 درصد هم دخانیات مصرف می کنند اما خوشبختانه امروزه شاهد تحول در ورزش بانوان هستیم.

وی همچنین به سیاستها و راهبردهای اداره کل ورزش وزارت نفت اشاره کرد و گفت: با توجه به کم بودن مدیران ورزشی، جلب مشارکت مدیران در امر ورزش بسیار با اهمیت است.

مدیرکل ورزش وزارت نفت ادامه داد: شناسایی و جذب چهره های مستعد ورزش همگانی و هدایت آنها به ورزش همگانی و تیمهای رسمی نیز از اولویت های این اداره است.

وی تصریح کرد: مشابه المپیادهای وزارت نفت با این تفکیک سنی و کیفیت و کمیت در هیچ دستگاهی وجود ندارد و این اداره 30 تیم قهرمانی بانوان و 35 رشته در ورزش همگانی دارد که بالای 68 درصد بودجه این اداره مربوط به ورزش همگانی است.

شاه کرمی گفت: وزارت نفت در رشته بسکتبال تیمی با 100 درصد ترکیب شرکتی در رده امید و 2 تیم تیراندازی (یک تیم برای آقایان و یک تیم برای بانوان) در لیگ کشوری شرکت خواهد داد.

کد خبر 225520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =