فرآورده های نفتی مصرفی منطقه لرستان به 81 میلیون لیتر رسید

مصرف فرآورده های نفتی منطقه لرستان در فروردین ماه امسال به 81 میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان به خبرنگار شانا،گفت: مجموع مصرف انواع فرآورده نفتی این منطقه در 31 روز فروردین ماه امسال، به 80 میلیون و 931 هزار لیتر رسید.

هوشنگ حیدریانی مصرف بنزین این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، 37 میلیون و 871 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: این مقدار در قیاس با مدت مشابه سال پیش، سه درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به افزایش 29 درصدی مصرف نفت سفید در این منطقه نسبت به فروردین ماه پارسال،اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در نخستین ماه امسال، به چهار میلیون و 205 هزار لیتر رسیده است.

به گفته حیدریانی در 31 روز نخست امسال، 38 میلیون و 752 هزار لیتر نفت گاز در منطقه لرستان مصرف شده که این مقدار از کاهش دو درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان از کاهش 85 درصدی نفت کوره مصرفی این منطقه نسبت به فروردین ماه 93 خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده در بازه زمانی یاد شده امسال، به 103 هزار لیتر رسیده است.

وی درباره مصرف گازطبیعی فشرده (سی ان جی) این منطقه نیز تصریح کرد: مصرف این سوخت پاک با یک درصد افزایش نسبت به فروردین پارسال، به 9 میلیون و 452 هزار و 920 متر مکعب رسیده است.

کد خبر 239453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =