تیم بسکتبال بانوان گاز تنها به قهرمانی فکر می کند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران می‌گوید مهمترین رقیب تیمش در مرحله نهایی، تیم کوشا سپهر است که بازیکنان خوبی را نیز جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم بسکتبال گاز تهران، به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان صعود کرده است و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره از مسابقات است. 

فرانک طیری، سرمربی گاز تهران، درباره تمرینات بازیکنانش برای این مرحله از لیگ، گفت: تمرینات ما به خوبی برگزار شده و امیدواریم همان قدر که حریفان خوب هستند ما هم خوب بوده و بازیهای زیبایی را در این مرحله شاهد باشیم.

وی درباره شناخت از حریفانش گفت: در این مرحله همه حریفان سرسخت هستند و همه در یک وضع قرار دارند. فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ما مقابل کوشا خواهد بود. تینا عیسائیان در این بازی می‌کند که بسیار توانمند است و در واقع خودش یک تیم حساب می‌شود. کوشا بازیکنان تیمی را در اختیار گرفته که قبلا چندین بار قهرمان شده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال گاز تهران در پاسخ به این سوال که برخی از تیمها هم بازیکنان خارجی دارند، فکر نمی‌کنید این کار را برای شما در این مرحله سخت کند، اعلام کرد: ما پیشتر با شهرداری بندرعباس بازی کرده‌ایم و این تیم را با بازیکنان خارجی‌اش شکست داده‌ایم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم بازیکنان کلیدی حریفان را خنثی کنیم، البته می‌دانیم که آنها هم بیکار ننشسته‌اند.

طیری در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که جای چه تیمهایی را در این مرحله خالی می‌بینید، گفت: تیمهای مشهد و شهرداری سنندج که واقعا خوب کار کردند. این دو تیم بازیکنان خارجی نداشتند و با بازیکنان بومی و توانمند رقابتهای خوبی هم داشتند.

کد خبر 254131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =