نخستین مانور مشترک اطفای حریق شرکت پخش در منطقه شاهرود برگزار شد

نخستین مانور مشترک اطفای حریق شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف نفرات، تجهیزات و هماهنگی نیروهای عملیاتی در تاسیسات انبار نفت شهید نصرتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش شانا، عباس نوری، رئیس واحد اچ اس یی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: مانور مشترک اطفای حریق به میزبانی انبار نفت شهید نصرتی منطقه شاهرود با همکاری سازمان های امدادی و کارکنان شرکت پخش با هدف ارزیابی میزان آمادگی پرسنل ایمنی و آتش نشانی و کارکنان عملیاتی این انبار و بررسی کارآیی امکانات و تجهیزات موجود برگزار شد.

وی افزود: این مانور یک رزمایش مشترک، منسجم و هماهنگ با تدوین سناریوی مشخص برای افزایش آمادگی کارکنان و شناخت نقاط آسیب پذیر تجهیزات و تاسیسات انبار برگزار شده است.

نوری ادامه داد: در سکوهای بارگیری انبار نفت، بعضی از نقاط حساس و آسیب پذیر وجود دارد  که باید روزانه مورد بازدید چشمی قرار گیرد تا از ایجاد جرقه و الکتریسیته حین بارگیری جلوگیری به عمل آید.

رئیس واحد اچ‎اس‎یی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود اعلام کرد: این نخستین مانور مشترک امسال است که با همکاری گروه‎های امدادی برون سازمانی در منطقه شاهرود برگزار شده است.

به گفته وی، این مانور ساعت 10 صبح امروز ( چهارشنبه ، 28 مهرماه) با حضور سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، آتش نشانی خطوط لوله و مخابرات شمال شرق، راه آهن شمال شرق، فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود، درمانگاه صنعت نفت شاهرود و اورژانس شهری آغاز شد و پس از اطفای حریق فرضی و انتقال مصدومان به صورت نمایشی به مراکز درمانی به پایان رسید که فعالیت انبار نفت این منطقه پس از  نیم ساعت به روند عادی بازگشت.

کد خبر 271275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =