انتقال بیش از 100 میلیارد مکعب گاز در منطقه 10 عملیات

حجم انتقال گاز در منطقه 10 عملیات طی هفت ماه امسال به 100 میلیارد مترمکعب رسید.

حمید خدری، سرپرست منطقه 10 عملیات انتقال گاز در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: حجم انتقال گاز در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال شاهد 11 درصد افزایش بوده است.
 
سرپرست منطقه 10 عملیات انتقال گاز افزود: خوشبختانه از ابتدای امسال تا پایان مهرماه با اجرای برنامه های تعریف شده و فعالیت های منسجم، موفقیت های چشمگیری را در سطح منطقه شاهد بوده ایم که نتیجه آن افزایش حجم انتقال گاز بوده است.
 
وی با بیان این که عملیات انتقال گاز براساس برنامه و با هماهنگی دیسپچینگ (امور نظارت بر انتقال) شرکت ملی گازایران انجام می شود، گفت: میزان حجم انتقال گاز در هفت ماه امسال به بیش از 100 میلیارد مترمکعب رسیده است. 
 
خدری اعلام کرد: هم اکنون به طور متوسط  روزانه 486 میلیون مترمکعب  گاز از این منطقه انتقال داده می شود.
 
به گفته سرپرست منطقه 10 عملیات انتقال گاز، با توجه به برودت هوا و کاهش دما در روزهای آینده لازم است تا مشترکان، مدیریت مصرف گاز را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.
 
منطقه ١٠ عملیات انتقال گاز در بوشهر واقع شده و وجود بزرگترین پالایشگاه های گاز کشور (پارس جنوبی - فجر جم - پارسیان) در محدوده آن، این منطقه را به گلوگاه خطوط انتقال گاز بدل کرده است.
 
به غیر از خط لوله اول سراسری که از بیدبلند در منطقه یک شرکت عملیات گاز آغاز می شود، همه خطوط دهگانه سراسری گاز از این خط عبور می کنند.
 
کد خبر 272461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =