اقدام‌های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه مسئولیت اجتماعی تشریح شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان اقدام‌های این شرکت در زمینه فعالیت‌های عمرانی برای ساخت جاده‌های دسترسی و ارائه خدمات درمانی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، قباد ناصری بعدازظهر پنجشنبه (یکم آذرماه) در حاشیه نخستین روز از برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری در جمع خبرنگاران گفت: در ٢ سال گذشته شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان اقدام‌های قابل توجهی در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته و این روند سبب شده است این شرکت‌ در میان شرکت‌های بهره‌بردار برتر قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی افزود: پارسال ٣٨٠ کیلومتر جاده برای دسترسی آسان‌تر به روستاها با استفاده از ماشین‌آلات راهسازی داخلی احداث شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان همچنین با اشاره به اقدام‌های درمانی انجام شده در حوزه کاری شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مسجدسلیمان اظهار کرد: با همکاری سازمان بهداشت و درمان منطقه، ماهانه گروهی از پزشکان و متخصصان زبده به روستاهای مختلف اعزام می‌شوند و خدمات درمانی لازم به مردم ارائه می‌شود.

ناصری به پروژه پارک موزه نفت در مسجد سلیمان هم اشاره‌ کرد و یادآورشد: پروژه پارک موزه بی‌بیان و پارک موزه کارخانه برق تمبی که قرار است تا ٢ ماه آینده افتتاح شود، از جمله طرح‌های قابل توجه در حوزه گردشگری است.

به گفته وی، پروژه جاده دسترسی به واحد نرگسی، احداث حسینیه در سمیرم نرگسی و جاده میانبر واحد لب‌سفید از دیگر اقدا‌م‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان همچنین به احداث بیمارستان ٣٢ تختخوابی صنعت نفت اشاره و اظهار کرد: مهم‌ترین طرح در حال انجام این شرکت ساخت بیمارستان صنعت نفت است که پس از پیگیری‌های لازم مجوز ساخت آن دریافت شد و هم‌اکنون در مرحله تشریفات مناقصه است.

ناصری در ادامه درباره مناطق آلوده به نفت و گاز توضیح داد: مسئولان در 10 سال گذشته تصمیم گرفتند ٦ منطقه را به عنوان مناطق آلوده به نفت و گاز اعلام کنند که این مسئله سبب مسکوت ماندن طرح جامع شهری درمسجدسلیمان شد.

وی افزود: بامطالعات انجام شده ازسوی واحد دانشگاهی صنعتی اصفهان، میزان آلودگی در کمتر از ٢ منطقه شناسایی شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان اظهار کرد: تلاش ما این است که تا یک سال آینده همه مناطق آلوده به نفت و گاز شناسایی و طرح جامع شهری نیز عملیاتی شود.

وی همچنین بر لزوم حمایت ازتوانمندی سازندگان داخلی تاکید کرد و یادآور شد: تامین قطعات مورد نیاز صنعت نفت و تعمیرات آنها در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ازسوی شرکت‌های داخلی انجام می‌شود که امیدواریم در آینده این همکاری تداوم یابد.

کد خبر 285798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =