ترمیم تخصصی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت پرداخت شد

ترمیم تخصصی آن دسته از کارکنان قراردادی مدت موقت نفت که به‌طور مستقیم در عملیات تولید و بهره‌برداری چهار شرکت اصلی وزارت نفت مشغول به کار هستند، پرداخت شد.

فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت در گفتوگو با خبرنگار شانا، از اجرای مفاد بند ۱۰ ابلاغیه بهبود معیشت نیروهای قرارداد مدت موقت صنعت نفت و پرداخت کامل مبلغ ترمیم تخصصی به کارکنان مشمول این بند ابلاغیه خبر داد و گفت: بکپی ترمیم تخصصی نیز (با احتساب اردیبهشت به عنوان نخستین ماه پرداخت) به کارکنان مشمول پرداخت شده است.

وی درباره مشمولان بند ۱۰ ابلاغیه بهبود معیشت نیروهای قرارداد مدت موقت صنعت نفت توضیح داد: مشمولان افرادی هستند که در مشاغل عملیاتی بهطور مستقیم در فرایند استخراج و اکتشاف، تولید و بهرهبرداری، اننتقال و پالایش در حال فعالیت هستند و قراردادهای منعقده با ایشان از سال ۱۳۹۵ به بعد در گروههای شغلی اصلی– تخصصی بوده و از همان سال تاکنون در این مشاغل کار کردهاند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت هدف اصلی از پرداخت ترمیم تخصصی به کارکنان قراردادی شاغل در بخش عملیات تولید و بهرهبرداری نفت را کاهش فاصله حقوق و دستمزد دریافتی این کارکنان با میزان دریافتی کارکنان متناظر رسمی با شرایط احراز استاندارد عنوان و ابراز امیدواری کرد که این اقدام، در دستیابی وزارت نفت به این هدف موثر باشد.

مینو با بیان اینکه مدیران منابع انسانی چهار شرکت اصلی به طور کامل در جریان ابلاغیه بهبود معیشت کارکنان قراردادی مدت موقت هستند و میتوانند پاسخگوی پرسش‌ها و ابهام‌های احتمالی کارکنان عزیز مدت موقت باشند، از تشکیل کارگروهی با نظارت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت برای رسیدگی به مسائل کارکنان مدت موقت نیز خبر داد.

کد خبر 287603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =