اطلاعیه وزارت نفت برای دریافت دیدگاه‌های کارکنان قرارداد مدت موقت

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، سازوکاری را برای پایش اجرای صحیح مصوبه‌های ساماندهی وضع پرداخت کارکنان قراردادی مدت موقت در نظر گرفته تا از این طریق، در جریان گزارش‎ کارکنان از مشکلات احتمالی آنان در مسیر تحقق کامل این مصوبه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، در این اطلاعیه آمده است:

«با عنایت به اینکه سیاست وزارت نفت در خصوص کارکنان قراردادی مدت موقت ارتقای انگیزه و بهبود وضع معیشت آنان از طریق سیاستگذاری و پیگیری مصوبه‌های مربوط نظیر ساماندهی وضع پرداخت و ایجاد و ارائه سطحی متناسب از خدمات آموزشی، رفاهی و درمانی با هدف افزایش رضایتمندی این دسته از کارکنان بوده است، بنابراین پایش اجرای صحیح، به‌موقع و هماهنگ تصمیم‌های گرفته شده، اهمیت ویژه‌ای دارد.

با توجه به بازتاب بعضی از گزارش‌ها و گله‌مندی‌ها در ارتباط با اجرای مصوبه‌های یادشده، در نظر است به موازات بررسی نحوه و زمان اجرای مصوبه‌ها توسط حوزه‌های اداری و منابع انسانی شرکت‌های اصلی و فرعی، موضوع چگونگی اجرا از منظر کارکنان مشمول نیز مورد رصد قرار گرفته تا بتوان با رفع مشکلات و تنگناها به رضایتمندی بیشتری نائل شد.

بنابراین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی آمادگی دارد از طریق پایگاه خبری شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) در جریان مسائل و مشکلات اجرایی کارکنان قراردادی مدت موقت قرار گرفته و پس از طبقه‌بندی مسائل، مراتب اقدام‌های بعدی دوباره اطلاع‌رسانی خواهد شد».

* کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت می‌توانند دیدگاه‌ها و مسائل مربوط به مصوبه‌های ساماندهی وضع پرداخت را در قالب پیام در بخش «نظر شما» این خبر به اطلاع معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت برسانند؛ همچنین لینک دائمی خبر در بخش انتهایی صفحه نخست سایت با عنوان «ارتباط کارکنان قرارداد موقت با معاونت منابع انسانی» قرار دارد.

کد خبر 297191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =