هماهنگی مناطق نفت‌خیز جنوب با دستگاه‌های اجرایی خوزستان برای مدیریت بحران

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در مدیریت بحران سیلاب‌های اخیر، هماهنگی تنگاتنگی با دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان داریم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه شبانه بهار کارون - سیمای مرکز خوزستان، اظهار کرد: با تمهیداتی که پیش از آغاز بارندگی‌ها در نظر گرفته شد، خوشبختانه همه تاسیسات، تجهیزات و خطوط لوله در حفاظت کامل قرار دارند و در مواجهه با سیلاب آسیبی ندیدند.

وی تصریح کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این شرایط در دو جبهه راهبری تولید و حفاظت از تاسیسات و تجهیزات تولید و همچنین امدادرسانی به مردم و همکاری با سه قوه و نیروهای نظامی همه تلاش خود را به‌کار گرفته است.  

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: با تاکید وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اولویت اصلی ما کمک به مردم و در درجه دوم پایداری تولید است که با آمادگی کامل همه مسئولان استان مشکل خاصی پیش نیامده است.  

محمدی با تشریح اقدام‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز گفت: ما خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و اعتقاد داریم برای خدمت به مردم باید در صحنه حاضر بود و اقدام عملی انجام داد.

وی گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به همراه شرکت ملی حفاری معین سه شهر اهواز باوی و کارون است که مناطق نفت‌خیز جنوب برای امدادرسانی در این مناطق به صورت حداکثری وارد عمل شد و حتی در جاهایی ریسک کردیم و ماشین‌آلاتی را که در عملیات در حال فعالیت بودند برای امدادرسانی به مردم اختصاص داده‌ایم.

کد خبر 288240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =