مُهر تایید بر عملکرد شرکت گاز کردستان در حفاظت محیط زیست

مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان کردستان گفت: شرکت گاز استان کردستان یکی از دستگاه‌های اجرایی سرآمد در زمینه رعایت مسائل زیست محیطی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فریبا رضایی درباره عملکرد شرکت گاز استان کردستان در حوزه حفاظت از محیط زیست گفت: شرکت گاز استان کردستان در زمینه حفظ منابع طبیعی سرآمد است و اجرای پروژه‌های گازرسانی نیز از مسیرهایی اجرا می‌شود که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند.

وی افزود: شرکت گاز استان کردستان برای حفاظت و صیانت از منابع طبیعی گام‌های ارزشمندی برداشته و با گازرسانی به روستاها، افزون بر حفظ محیط زیست نباتی، زندگی جانوران را نیز از مرگ حتمی رهایی بخشیده است و این اقدام با کاهش قطع درختان جنگلی نمود پیدا کرده است.

مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان کردستان اظهار کرد: شرکت گاز استان کردستان در گزارش‌های ارائه‌شده به سازمان محیط زیست و بازدید بازرسان این سازمان در اجرای پروژه‌های گازرسانی بیشترین دقت را در مسیریابی داشته است تا کمترین تخریب را به محیط زیست وارد کند که رعایت این موارد جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان کردستان همواره بالاترین همکاری را با سازمان حفاظت محیط زیست استان داشته و تفکر حفاظت از محیط زیست در کارکنان این شرکت نهادینه شده است، ادامه داد: شرکت گاز استان کردستان از جمله نخستین دستگاه‌های اجرایی استان است که در جهت استقرار مدیریت سبز حرکت کرده و این حرکت با جهش بسیار قابل ملاحظه‌ای همراه بوده است.

رضایی تصریح کرد: تلاش مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان در جهت رعایت و صیانت از محیط زیست بسیار ارزشمند است و با تبلیغات مطلوب در زمینه کاهش مصرف منابع انرژی به خصوص گاز طبیعی، کمک شایانی به محیط زیست کرده‌اند چراکه اساسی‌ترین موضوع ما، حفظ منابع انرژی و منابع طبیعی برای آیندگان است.

کد خبر 288473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =