شرکت‌های ایرانی برای تحقق شعار سال باید گام‌های جدی بردارند

یکی از فعالان ایرانی حوزه انرژی بر لزوم تلاش شرکت‎های ایرانی برای تحقق شعار سال در صنایع نفت و گاز ایران تاکید کرد.

شهرام موسوی‌زاده، مدیرعامل یکی از شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه انرژی، در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، گفت: شرکت پیوند صنعت انرژی همسو با اهداف صنعت نفت ایران که همانا رسیدن به خودکفایی در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت و فناوری است در سال ۸۶ پا به عرصه صنعت گذاشت و با فعالیت‌های مستمر و کسب تجربیات ارزشمند به مجموعه‌ای پیشرو در عرصه تولید و تامین قطعات و ملزومات مورد نیاز در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، بخار و فولاد تبدیل شد.

وی با اشاره به شعار سال (رونق تولید) افزود: پس از تحقیقات و رایزنی‌های مختلف با برندهای مطرح دنیا در زمینه انتقال دانش فنی، طراحی، تولید، تامین و تعمیر انواع شیرآلات دستی و کنترلی، ابزارآلات دقیق و... موفق به دریافت نمایندگی رسمی از شرکت‌ها و کارخانجاتی شدیم که هر یک به نوبه خود از نظر کیفی، فناوری، دقت و قیمت در سراسر دنیا در سطح قابل توجهی هستند، این موضوع خود نوعی اقتصاد مقاومتی و تبعیت از شعار سال است.

مدیرعامل شرکت پیوند صنعت انرژی تصریح کرد: این شرکت در تولید شیرآلات اهرمی و گیربکسی، شیرآلات کنترلی، شیرآلات فلکه، یک‌طرفه و صافی، تله بخار، جداکننده رطوبت و سایت گلاس، شیرآلات برقی، شیرآلات توپی و قطع و وصل سریع و ... فعالیت دارد.

کد خبر 288921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =