پتروشیمی‌های ماهشهر ۷ طرح عمرانی به مردم منطقه اهدا کردند

هفت طرح عمرانی که پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مردم شهرستان ماهشهر اهدا کرده‌اند با حضور استاندار خوزستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان روز پنجشنبه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) چند طرح و پروژه را در شهرستان بندرماهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی کرد که هفت طرح آن از جمله طرح‌هایی هستند که پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بخشی از اعتبار ساخت آنها را تأمین کرده‌اند.

سیدامید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این باره گفت: شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به‌منظور انجام مسئولیت اجتماعی خود در این مقطع، اعتبار مورد نیاز برای ساخت چند مرکز ورزشی در سطح شهرستان را تأمین کرده است.

وی اظهار کرد: برای این طرح‌ها در مجموع ۳۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری تخصیص داده شده که افزون بر آن، شرکت پتروشیمی مارون به صورت جداگانه ۷ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال را برای ساخت و توسعه مدرسه در شهر ماهشهر اختصاص داده است.

شهیدی‌نیا افزود: این میزان بخشی از مسئولیت اجتماعی سال ۹۷ شرکت‌های پتروشیمی در قبال جامعه بوده است و امیدواریم بتوانیم در سال ۹۸ هرچه بیشتر شاهد رشد شاخص‌های توسعه در شهرستان باشیم.

شایان ذکر است که شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پارسال ۱۷۰ میلیارد ریال برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود برای شهرستان اختصاص داده است.

کد خبر 289209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =