معدل بالای وزارت نفت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی و گازرسانی

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت نفت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌های بزرگی انجام داده است، عنوان کردند: شخص وزیر نفت را فردی توانمند می‌دانیم و معتقدیم وی به مسئولیت‌ خود اشراف کامل دارد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه عملکرد وزارت نفت در بسیاری از حوزه‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود، گفت: عملکرد وزارت نفت در حوزه گازرسانی بسیار درخشان است. خط انتقال گاز دامغان - کیاسر - ساری - نکا یکی از کارهای ماندگار این وزارتخانه است که کمبود گاز در شهرهای شمالی کشور به‌ویژه فصل زمستان را برطرف کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات جایگاه‌های عرضه سوخت در استان مازندران و شهرهای شمالی کشور برطرف شده است، افزود: از عملکرد سازمان‌ها و زیرمجموعه‌های وزارت نفت در حوزه انتخابی خود دفاع می‌کنم و معتقدم این وزارتخانه در زمینه خدمت‌رسانی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است.

قاسم ساعدی، نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه وزارت نفت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی اقدام‌های گسترده‌ای انجام داده است، گفت: وزارت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب فعالیت‌های بسیاری در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده که ساخت بیمارستان شهدای دشت آزادگان در سوسنگرد تنها بخشی از این گونه فعالیت‌هاست.

وی ادامه داد: وزارت نفت در بخش تعمیر جاده‌های روستایی، ساخت مدرسه، آبرسانی روستایی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوطلبان ورود به دانشگاه و ... فعالیت‌های مختلفی انجام داده که بدون شک در توسعه این مناطق و رفع محرومیت‌ها تاثیرگذار بوده است.

نمره قبولی وزارت نفت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی

فرج‌الله رجبی، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه شخص وزیر نفت را فردی توانمند می‌دانم و معتقدم وی به مسئولیت‌ خود اشراف کامل دارد، عنوان کرد: هم اکنون وزارت نفت غیر از مسئولیت‌هایی که در حوزه نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی برعهده دارد در بخش‌هایی دیگر که دولت و مردم نیاز به کمک دارند ورود کرده و در این زمینه کارهای بزرگی نیز انجام داده است. به نظرم وزارت نفت در این بخش نمره قبولی دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه در سیلاب فروردین‌ماه و با همکاری وزارت نفت، سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان فارس بی‌وقفه تداوم داشت، افزود: با توزیع بنزین و گازوئیل یورو ۴ و ۵ در کلانشهر شیراز، شاهد کاهش آلودگی هوای این شهر هستیم که در این خصوص نیز از مسئولان وزارت نفت تشکر می‌کنیم.

سکینه الماسی، نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام مسئولیت‌های اجتماعی ازسوی وزارت نفت همچون برگزاری کلاس‌های کنکور برای دانش‌آموزان تحت سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) در جنوب کشور و مناطق نفت‌خیز، کار شایسته‌ و ستودنی بود، گفت: رویکرد وزارت نفت تولیدمحوری است. در گذشته این وزارتخانه به مباحث مسئولیت‌های اجتماعی ورود نمی‌کرد، اما در سال‌های اخیر وزارت نفت در کنار اهداف توسعه، تولید و صادرات، به مقوله مسئولیت اجتماعی نیز وارد شده و موفقیت‌های بزرگی نیز کسب کرده است. معتقدم این گونه فعالیت‌ها باید افزایش یابد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بخش مسئولیت‌های اجتماعی، وزارت نفت فعالیت‌های خوبی انجام داده است، گفت: بسیار خوشحالیم که دانش‌آموزان استان بوشهر با تلاش و پشتکار خود و با حضور فعالانه در فعالیت‌های آموزشی، رتبه‌های برتر کنکور را به دست آورده‌اند.

عملکرد فوق العاده‌ وزارت نفت در بخش گازرسانی روستایی و شهری

سید احسن علوی، نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه وزارت نفت در بخش گازرسانی روستایی و شهری عملکرد مطلوبی داشت که جای تشکر دارد، گفت: خوشبختانه وزارت نفت در بخش گازرسانی عملکرد مناسبی داشت و معتقدم معدل خوبی در این زمینه کسب کرده است.

کد خبر 289491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =