اجرای ۳۷ کیلومتر شبکه گاز در استان گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع گاز در این استان خبر داد و گفت: این مقدار شبکه در اردیبهشت‌ماه امسال اجرا شده و تا پایان سال ۹۹ نیز باید ۴۸۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز در مناطق سخت‌گذر اجرا شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای ۳۷ کیلومتر شبکه گاز در سطح این استان از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و گفت: با اجرای این مقدار شبکه‌گذاری، طول شبکه گاز استان گیلان به بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ کیلومتر رسیده است.

وی افزود: این شرکت هم‌زمان با گازرسانی به روستاها، عملیات شبکه‌گذاری در حفره‌های خالی شهرها را نیز به طور منظم انجام می‌دهد، همچنین با تمرکز بر کیفی‌سازی خدمات، عملیات گازرسانی به مناطق باقیمانده استان را برنامه‌ریزی و اجرا کرده و با جذب بیش از ۴۰ هزار مشترک جدید در سال ۹۷، مجموع مشترکان گاز در استان را به بیش از یک میلیون و ۶۰ هزار مشترک رسانده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: شرکت گاز استان گیلان بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قصد دارد در قالب فاز سوم پروژه‌های بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۳، به ۱۱۳ روستای کوهستانی استان تا پایان سال ۹۹ گازرسانی کند که برای تحقق این موضوع، باید ۴۸۵ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۴۷ کیلومتر شبکه تغذیه در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی استان اجرا شود.

کد خبر 289527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =