آمادگی ۵ مجموعه دانش‌بنیان برای همکاری پژوهشی با نفت خزر

پیرو فراخوان اعلام‌شده از سوی شرکت نفت خزر درباره اولویت‌های پژوهشی این شرکت در قالب برنامه ششم توسعه، پنج دانشگاه و شرکت دانش‌بنیان برای همکاری و مشارکت در این طرح‌های پژوهشی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، نشست توجیهی بررسی پروژه‌های پژوهشی اولویت‌دار این شرکت روز سه‌شنبه (۲۱، خردادماه) برگزار شد. بر این اساس پنج دانشگاه و شرکت دانش‌بنیان ضمن حضور در این نشست، آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای پروژه‌ها اعلام کردند.

در نشست یادشده ضمن تشریح ابعاد مختلف پروژه از سوی کارشناسان شرکت نفت خزر، توانایی فنی متقاضیان نیز بررسی و ارزیابی شد.

بر اساس این گزارش، درباره پروژه‌های اول و سوم (شناسایی مخاطره‌های زمین ساختی و زون‌های احتمالی هیدروکربوری و ...) و (سازکار تشکیل گل‌فشان‌ها و آثار آن در ایجاد مخازن هیدروکربوری و ...) با توجه به تایید توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های متقاضی حاضر در نشست، مقرر شد طرح پیشنهادی نهایی طبق برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده تا تاریخ ۲۵ خردادماه به شرکت نفت خزر ارائه شود.

درباره پروژه دوم (الگوسازی حوضه رسوبی و تعیین محدوده عملکرد دلتاها و ...) با توجه به نبود تایید توانایی تنها متقاضی شرکت‌کننده در نشست، مقرر شد مهلت دریافت طرح پیشنهادی نهایی تا تاریخ ۱۵ مردادماه تمدید و در صورت ابراز تمایل دیگر دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای مشارکت در این پروژه، دوباره نشست توجیهی برگزار شود.

کد خبر 289587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =