درک مسئولیت‌های اجتماعی تنها راه کسب منافع سازمانی است

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: درک و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، حصول منافع سازمان و سهیم شدن در توسعه رفاه جامعه را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدمجید منبتی امروز (سه‌شنبه، پنجم شهریورماه) در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در محل سالن همایش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، درباره ایجاد دفتر همکاری‌های اقتصادی با جامعه محلی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد (خانگیران) گفت: سهیم شدن در توسعه و رفاه جامعه با فراهم‌آوری انرژی پاک، مأموریت پالایشگاه هاشمی‌نژاد به شمار می‌آید که مستلزم مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.

وی با بیان اینکه پالایشگاه خانگیران تامین هشت درصد از گاز مصرفی کشور را به‌عهده دارد، اظهار کرد: بر اساس ماده ۴۷ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، همه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال از توان نیروهای محلی استفاده کنند.

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تصریح کرد: درک مسئولیت‌های اجتماعی و استقرار آن در همه برنامه‌های سازمان، تنها راه حصول حداکثر منافع سازمانی است.

منبتی با اشاره به اینکه پالایشگاه خانگیران در سه زمینه توریعی، خدماتی و تولیدی از توان شهرستان سرخس و روستاهای اطراف آن استفاده می‌کند، گفت: ما حتی لباس مورد استفاده کارکنان در محیط پالایشگاه را با حمایت از زنان و مردان شهرستان سرخس در همین منطقه تولید و تهیه می‌کنیم.

وی درباره اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی پالایشگاه خانگیران اظهار کرد: توانمندسازی شرکت‌های محلی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، آموزش کارآفرینی و خلاقیت برای جوانان منطقه، تهیه بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و... از جمله اقدام‌های پالایشگاه است.

مدیرعامل پالایشگاه  گاز شهید هاشمی‌نژاد ادامه داد: پالایشگاه خانگیران، گوگرد مرغوب و مذاب خود را به شرکت‌های توانمند می‌فروشد تا این شرکت‌ها به شکل‌های مختلفی از این گوگرد استفاده کنند که این اقدام نیز موجب اشتغال‌زایی در شهرستان سرخس می‌شود.

کد خبر 292510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =