تعمیرات مراکز تاسیساتی خانگیران به پایان رسید

تعمیرات اساسی مراکز تاسیساتی منطقه عملیاتی خانگیران با هدف استمرار تولید ایمن گاز مورد نیاز شبکه سراسری و حفظ تولید تکلیفی به پایان رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، فرشید خیبری، مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق درباره انجام تعمیرات اساسی مراکز اندازه‌گیری و جمع‌آوری اظهار کرد: به همت جمعی از متخصصان، کارکنان و پیمانکاران تعمیرات اساسی مراکز تاسیساتی در مدت پنج روز پایان یافت.

وی افزود: در مدت انجام تعمیرات اساسی، به منظور تامین گاز مورد نیاز مراکز حساس چاه‌های شوریجه‌ بی با دبی ۱.۵ میلیون متر مکعب در روز در مدار تولید قرار گرفت.

مدیرعملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق تصریح کرد: این دوره از تعمیرات اساسی حجم بالایی از فعالیت‌های تعمیراتی همچون تعویض بخش‌هایی معیوب آکومولاتور G، اجرای طرح نصب شیر کنترلی کنارگذر ۲۱۶ به‌منظور کاهش فشار مخزن ذخیره A، تعویض نیپل و زانویی قبل از شیر ۱۲۰ خط E، تعویض نقاط معیوب لوله چهار اینج آب ترش زیر زمینی، رفع تنش موجود در خطوط منتهی به شیرهای ایمنی ۱۲۷ و ۱۲۸ کلیه خطوط هشت‌گانه، تعویض سپریتور خط C، فراهم آوردن امکان توپکرانی خط G با اصلاح حفاظ‌های سه‌راهی تله ارسال توپک، تعویض شیر ۲۰ اینچ خروجی به واحد شماره ۴ تصفیه گاز، رفع نشت داخلی از شیرهای ۱۴ اینچ ۱۵۰ و ۱۵۱ خط C و شیرآلات دیگر در سایز و اندازه‌های متفاوت را در بر داشت و در مدت زمان برنامه‌ریزی شده و با بالاترین کیفیت به انجام رسید.

خیبری در ادامه به تامین و تعمیر قطعات یدکی مورد نیاز اشاره و اظهار کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی و با رویکرد حمایت از ساخت داخلی، حجم گسترده‌ای از کالاهای فنی و عملیاتی مورد نیاز در تعمیرات اساسی مراکز تاسیساتی، از طریق سازندگان داخلی تامین یا با تلاش متخصصان شرکت تعمیر شد.

کد خبر 292542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =