۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
  • کد خبر: 292765
افتتاح ۲ پروژه عام‌المنفعه در سرخس

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی و از محل اعتبارات در نظر گرفته شده، دو پروژه عام‌المنفعه در شهرستان سرخس افتتاح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در آیین گشایش سالن ورزشی روستای کچولی و راه مواصلاتی روستاهای کچولی به قوش عظیم در شهرستان سرخس به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، گفت: این پروژه‌های عام‌المنفعه همسو با سیاست‌های کلان شرکت ملی نفت ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی و به‌منظور ساماندهی فعالیت‌ها و ارتقای سطح امکانات اجرا شده است.

وی افزود: توسعه فضاهای آموزشی دانشگاه‌ها، ارتقای سطح بهداشت عمومی، افزایش امکانات ورزشی، رفع محرومیت نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر، توسعه کمی و کیفی راه‌ها و جاده‌ها، حفظ و صیانت از منابع ارزشمند طبیعی و زیست محیطی از طریق مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران در اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف کشور از دیگر کارکردهای تعریف‌شده در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق درباره میزان اعتبار تخصیص‌یافته به این دو پروژه عام‌المنفعه اظهار کرد: مبلغ ۸ میلیارد ریال به پروژه سالن ورزشی روستای کچولی و ۷ میلیارد ریال به پروژه راه مواصلاتی روستای کچولی به قوش عظیم اختصاص داده شد.

کد خبر 292765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =