۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر: 292807
افتتاح جایگاه جدید عرضه سوخت در مریوان

همزمان با هفته دولت جایگاه جدید و اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی «شانو» در شهر مریوان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی منشی، مدیر منطقه کردستان در آیین بهره‌برداری رسمی این جایگاه که با حضور فرماندار مریوان، مسئولان و مدیران پخش منطقه کردستان همزمان با هفته دولت برگزار شد، گفت: جایگاه «شانو» با مساحت ۵۰۰ متر مربع ۱۲ نازل عرضه سوخت دارد که با افتتاح آن شمار جایگاه‌های عرضه سوخت ناحیه مریوان به 9 باب رسید.

وی هزینه ساخت جایگاه «شانو» را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: احداث بر اساس تازه‌ترین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای هفت نفر از جمله ویژگی‌های این جایگاه است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات انجام شده در گستره عملیاتی ناحیه مریوان از همکاری مسئولان شهرستان با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان قدردانی کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از رسالت‌های اصلی این شرکت عنوان کرد و افزود: احداث مجاری عرضه در نقاط مختلف برای دسترسی آسان و سریع شهروندان به فرآورده‌های نفتی نیز به همین منظور انجام می‌شود.

کد خبر 292807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =