حضور فعال نفت و گاز مسجد سلیمان در اجرای طرح‌های راهسازی

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، برای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی خود، عملیات احداث دو دستگاه پل بزرگ بتنی برای تعریض و ایمن بخشی جاده ورودی شهرستان مسجدسلیمان را آغاز کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علی عسگرظاهری، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از نقش سازنده صنعت نفت در عمران و توسعه مسجدسلیمان، گفت: در سه سال گذشته با حمایت مقام عالی وزارت، اعتبارهای مناسبی برای اجرای پروژه‌های مختلف به منطقه مسجدسلیمان اختصاص یافته است.

وی افزود: طرح آسفالت محلات و مناطق مختلف شهر، تکمیل منازل طرح ۱۴۰۰ واحدی شهرک ولیعصر (عج) با پیشرفت بالای ۵۰ درصد و تعیین تکلیف جابه‌جایی منازل واقع در مناطق دارای ریسک انتشار آلاینده با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان را می‌توان از پروژه‌هایی برشمرد که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در بخش ورزش، توسعه اماکن ورزشی، پشتیبانی از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و انجام پروژه بازسازی و مرمت استادیوم شهید بهنام محمدی برای کسب نظر فدراسیون فوتبال و حفظ و استمرار میزبانی از بازی‌های خانگی این تیم به‌منظور حضور پرشور جوانان و نوجوانان ورزش‌دوست این شهر در استادیوم خودشان، تعمیر و مرمت مدارس و دیگر عرصه‌ها، توانسته است خدمات قابل توجه و درخور تحسینی را به شهروندان ارائه کند.

در ادامه قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای خوب این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و جلب رضایت شهروندان گفت: ایمن‌سازی جاده ورودی شهر مسجدسلیمان یکی از دغدغه‌های این شرکت است که امروز با همت همکارانم در مدیریت مهندسی و ساختمان و همکاری اداره راه و شهرسازی، عملیات احداث دو دستگاه پل بزرگ بتنی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: برای تعریض و ایمن‌سازی باقیمانده جاده ورودی از سه راهی لالی تا دوراهی امامزاده پیر بتولی، نیاز به احداث دو دستگاه پل بود که قرار است با طول ۹۷ و ۵۵ و عرض ۱۲.۵ متر در ۱۲ ماه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریالی احداث شود تا اجرای عملیات تعریض و چهار بانده کردن باقی مانده مسیر نیز میسر شود.

کد خبر 293724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =