قیمت گازوئیل به‌دلیل هزینه حمل‌ونقل روستاییان افزایش نیافت

سخنگوی دولت با بیان اینکه در پیوست‌های طرح مدیریت مصرف سوخت به روستاییان توجه ویژه شده است، گفت: در این طرح، گازوئیل را گران نکردیم تا هزینه حمل‌ونقل این قشر افزایش نیابد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، علی ربیعی، امروز (سه‌شنبه، ۲۸ آبان‌ماه) در نخستین دوره آموزشی مدیریت پروژه‌های اشتغال‌زایی روستایی و کاهش فقر، با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: عادلانه نبود پول ‌یارانه بنزین با عنوان قاچاق سوخت به کشورهای همسایه برود یا به افرادی پرداخت شود که ٣٣ برابر از دهک‌های پایین جامعه بیشتر یارانه بگیرند.

وی با بیان اینکه روستاییان بهره‌مندی کمتری از بنزین دارند، افزود: شاید نتوانستیم به‌درستی مزایای این طرح را توضیح بدهیم، اما ذات این تصمیم نوعی عادلانه کردن یارانه‌های بنزین است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: بی‌شک آثار مثبت طرح مدیریت مصرف سوخت در میان‌مدت مشخص می‌شود، کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل روستایی در پیوست‌های این تصمیم وجود دارد.

ربیعی عنوان کرد: گازوئیل را گران نکردیم تا هزینه حمل‌ونقل روستاییان افزایش پیدا نکند، توجه به روستا در پیوست طرح بوده است، همچنین امیدواریم با عادلانه کردن بسیاری از یارانه‌ها در آینده بتوانیم بیشتر به طبقات پایین جامعه به‌ویژه روستاییان کمک کنیم.

کد خبر 295464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =