امضای ۵۴ قرارداد تامین کالا با سازندگان ایرانی در گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از امضای ۵۴ قرارداد تامین کالا با تامین‌کنندگان و سازندگان ایرانی از سوی این شرکت در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، هوشنگ صیدالی امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) در نشست خبری در حاشیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری اظهار کرد: در این مدت، ۷۶۷ قطعه به همت کارکنان این شرکت طراحی، تعمیر یا ساخته شده و در مسیر حمایت از ساخت داخل، بیش از هزار و ۹۰۰ قلم کالا از سازندگان داخلی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در طرح توسعه ۲۸ مخزن، ۱۱ مخزن در حوزه عملیاتی این شرکت قرار دارد، گفت: در اجرای این طرح افزون بر افزایش تولید، احداث یک کارخانه نمکزدایی در گچساران و ساماندهی گوره و مدیریت منابع آب نیز دیده شده است. بازسازی تلمبه‌خانه گوره c  نیز اقدامی است که با همکاری و مشارکت این شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی برای شناسایی توانمندی‌های داخلی است، گفت: یکی از راه‌های رسیدن به خودکفایی افزایش اقدام‌های پژوهشی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است و ما در تلاشیم با حمایت و قدرت بخشیدن به حوزه پژوهشی خود ارتباطات موثر با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان را افزایش دهیم.

صیدالی سهم این شرکت را در بخش کاهش گازهای ارسالی به مشعل و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نیز قابل توجه خواند.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری بعدازظهر امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) فعالیت خود را آغاز کرد و ۲۵ آذرماه به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 296479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =