چالش‎ها و برنامه‎های اجرایی پایانه‎های نفتی بررسی شد

نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران با هدف بررسی آخرین وضع عملکردها و میزان هماهنگی و همسویی در عملیات و فعالیت‌های مدیریت‌ها با مناطق عملیاتی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در این نشست که با حضور عباس اسدروز، مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران برگزار شد، مدیران ستادی و روسای مناطق عملیاتی، گزارش آخرین وضع عملیات، تعمیرات اساسی و مدیریت دارایی‌های فیزیکی و تاسیسات و مسائل نیروی انسانی را ارائه دادند.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران در این نشست گفت: در حوزه‌های مختلف عملیات، فنی و مهندسی و نیروی انسانی، راهبردها، اهداف استراتژیک و شاخص‌های کلیدی مشخص شده است. در این باره لازم است چالش‌های پیش رو شناسایی شود و نسبت به حل آنها راهکار و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در جهت ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش نفت، لازم است ظرفیت ذخیره‌سازی با برنامه‌ریزی و تهیه شرح نیاز احداث مخازن جدید و نیز تعمیرات به موقع و رسوب‌زدایی منظم مخازن موجود را افزایش داد.

اسدروز عنوان کرد: در حوزه فنی و مهندسی افزایش قابلیت اطمینان در تاسیسات و تجهیزات مطابق استانداردها و ضوابط فنی و مهندسی را مدنظر قرار داده‌ایم که با تکیه بر توان نیروی داخلی شرکت به این اهداف دست خواهیم یافت.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه در حوزه اچ‌اس‌یی نگاه ایمن به فرآیندها در فعالیت‌های این شرکت مشهود است، تصریح کرد: همچنین تامین کالا و تجهیزات از دیگر مسائل مهمی است که در دستور کار مستمر مدیریت امور بازرگانی این شرکت قرار دارد.

اسدروز بر ضرورت حضور مدیران در مناطق عملیاتی این شرکت تاکید کرد و گفت: همچنین با توجه به لزوم ارتقای انگیزه در نیروی انسانی، باید مسائل کارکنان مورد توجه قرار گیرد و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آنها ارائه شود.

کد خبر 298651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =