افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های گازرسانی با اعتبار ۱۲۸۹ میلیارد ریال در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه گازرسانی در این استان با اعتبار ۱۲۸۹ میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی اکبر میدانشاهی گفت: هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی استان یزد با اعتبار ۶۳۵ میلیارد ریال و نیز عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی استان با اعتبار ۶۵۴ میلیارد ریال آغاز خواهد شد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۶ روستای بهاباد، ۴ روستای میانکوه و ۱۰ روستای کنج‌کوه در شهرستان مهریز و عملیات گازرسانی به ۱۸۶ واحد صنعتی اشاره کرد.

وی پروژه‌های گازرسانی به فاز ۲ بخش خرانق اردکان، گازرسانی به باقیمانده جلگه و فاز نخست بنستان و گازرسانی به صنایع را از جمله پروژه‌هایی دانست که کلنگ آن در ایام دهه فجر به زمین زده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای سال‌های اخیر، با شکل‌گیری اراده‌ای واحد در شرکت گاز استان یزد تلاش کرده‌ایم با گسترش شبکه‌های گازرسانی و کیفی‌سازی خدمات، موجبات خرسندی و امیدواری مردم استان به‌ویژه صاحبان صنایع را فراهم آوریم و در عین حال ماموریتی دشوار و تعیین کننده را پیش روی مدیران شرکت به‌منظور افزایش رضایت ذی‌نفعان و برقراری فضایی مبتنی بر مقبولیت اعتماد اجتماعی ترسیم کنیم.

کد خبر 299501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =