حدود ۴ هزار خانوار آذربایجان‌شرقی در دهه فجر به شبکه گاز متصل می‌شوند

هم‌زمان با آغاز دهه فجر و افتتاح پروژه‌های گازرسانی و تحقق پروژه‌های کلنگ‌زنی، ۵ هزار و ۴۱۵ خانوار جدید در استان آذربایجان‌شرقی از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا رهنمای توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب گفت: گازرسانی در کشور ثمره انقلاب اسلامی است و به برکت این نظام، توزیع عادلانه گازطبیعی در اقصی نقاط استان در برنامه اجرایی شرکت گاز قرار گرفته که ماحصل آن بهره‌مندی همه شهرها و ۹۶.۵ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی است.

وی به پروژه‌های مربوط به گازرسانی در ایام دهه فجر امسال و در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: در دهه فجر ۹۲ پروژه مهم گازرسانی افتتاح و کلنگ ۶۵ پروژه گازرسانی نیز به زمین‌زده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، ۳۸۵۳ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و با به ثمر رسیدن پروژه‌های کلنگ‌زنی شده، ۱۵۶۲ خانوار زیر پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

رهنمای توحیدی با بیان اینکه بیشتر روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: گاز طبیعی سرمایه ملی کشور و شاخصی مهم در ارتقای زیرساخت‌های اقتصادی در سطح بین‌المللی بوده و مصرف صحیح این نعمت الهی وظیفه همگانی است.

کد خبر 299511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =