تعمیر ۴ دستگاه دیزل ژنراتور در واحد تعمیرات سیری

۴ دستگاه دیزل ژنراتور با تلاش همکاران واحد تعمیرات برق منطقه سیری، بازسازی و راه‌اندازی شد و رقمی بالغ بر یک میلیارد تومان صرفه‌جویی به همراه داشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، جلیل بردبار، معاون واحد تعمیرات برق و تهویه منطقه سیری اظهار کرد: به‌منظور استفاده بهینه از امکانات موجود و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و تامین نیازهای واحد از طریق بازسازی دستگاه‌های آسیب‌دیده، چهار دستگاه دیزل ژنراتور موجود در منطقه بازسازی شده است.

وی افزود: بر این اساس یک دستگاه دیزل ژنراتور Volvo- 500kw که سیم‌پیچی اصلی آن کاملا آسیب دیده بود بر اساس رعایت استانداردهای لازم به‌مدت ۱۰ ساعت آزمایش شد و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

بردبار تصریح کرد: همچنین یک دستگاه دیزل ژنراتور dorman-200kw که به دلیل قدمت و آسیب سیم‌پیچی غیرقابل استفاده بود، پس از تعمیرات اساسی و راه‌اندازی دوباره، آزمایش شد و هم‌اکنون در سکوی مبارک با بیشترین توان در حال بهره‌برداری است.

معاون واحد تعمیرات برق و تهویه منطقه سیری در مورد تعمیر اساسی دو دستگاه ژنراتور dorman-250kw که مدت طولانی در تاسیسات شیلات منطقه سیری بدون استفاده مانده و بخش زیادی از ادوات مکانیکی و برقی آن کاملا از بین رفته بود، گفت: با تلاش همکاران، پمپ انژکتور، واترپمپ، دینام و استارت این ژنراتور تعمیر و اقلام فرسوده آن تعویض شد.

بردبار گفت: تعمیر اساسی سیم‌پیچ اصلی استاتور و ادوات تحریک ژنراتور از سوی واحد برق انجام و در حال حاضر با آزمایش یک دستگاه آن برای فرستادن به سکوی مبارک، به‌عنوان ژنراتور پشتیبان آماده‌سازی شد و در روزهای آینده به این سکو فرستاده می‌شود.

کد خبر 299512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =