۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
  • کد خبر: 300356
آمادگی نفت خزر برای مقابله با کرونا

نشست مدیریت بحران شرکت نفت خزر با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از کارکنان و خانواده‌ها با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، علی اصولی در این نشست که به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری کرونا در ستاد و منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر تشکیل شد، با تاکید بر اقدام‌های پیشگیرانه برای سلامت کارکنان در مقابله با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: لغو نشست‌ها و تجمعات غیرضروری، نظارت بر رعایت بهداشت عمومی، لغو برگزاری دوره‌های آموزشی، هماهنگی با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای اقدام‌های پیشگیرانه و همچنین اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق واحد روابط عمومی با همکاری واحد اچ‌اس‌یی به کارکنان در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

در این نشست اعضای کمیته مدیریت بحران گزارشی درباره اقدام‌های انجام‌شده در سطح ستاد و منطقه عملیاتی خزر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش، نصب پوسترهای آموزشی در تابلوهای اعلانات، تهیه بسته‌های آموزشی ویروس کرونا و اطلاع‌رسانی از طریق همه امکانات روابط عمومی، توزیع ماسک در سطح سازمان، تهیه دستگاه ترمومتر و کنترل سنجش دمای بدن کارکنان در مبادی ورودی شرکت، آموزش استفاده از محلول‌های ضدعفونی‌کننده و اقدام‌های کنترلی، پایش و بازرسی با چک لیست‌های بهداشتی را می‌توان از جمله اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در سطح ستاد و منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برشمرد.

در پایان این نشست نیز وظایف هر یک از واحدها در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، از زمان اعلام شناسایی نخستین مبتلایان به کرونا در کشور، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با همه توان وارد عمل شد و وزارت نفت نیز طی ابلاغیه‌ای، دستورعمل‌های مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا را تعیین کرد. در همین راستا شرکت‌های تابعه نیز در دستور کارهای مجزایی، این مهم را زیر نظر مدیران‌عامل خود پیگیری می‌کنند.

کد خبر 300356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =