ملی حفاری برای مقابله با کرونا برنامه‎ریزی کرده است

اقدام‌های پیشگیرانه شرکت ملی حفاری ایران به منظور جلوگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا تشریح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید قربانی، مدیر اچ‌اس‌یی این شرکت گفت: با توجه به انتشار سریع ویروس کرونا که به طرق مختلف انتقال می‌یابد، این مدیریت در شانزدهمین جلسه کمیته مدیریت شرایط اضطراری (ویروس کرونا) با همکاری و همراهی همه مدیریت‌ها اقدام‌های پیشگیرانه متعددی در این خصوص برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

وی اقدام‌های به عمل آمده در این خصوص را بیش از ۱۵ مورد برنامه‌های پزشکی و بهداشتی از جمله تعطیلی موقت مراکز آموزشی شرکت، سینما، استخر، مجموعه‌های فرهنگی ورزشی، رستوران تالار و برگزاری جلسات آموزش کارکنان اداره خدمات اداری و اردوگاه‌ها برای نظافت و ضدعفونی ساختمان‌های ستادی و عملیاتی برشمرد و گفت: اقدام‌های صورت گرفته براساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی شرکت ملی نفت ایران برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

قربانی، ضدعفونی کردن مستمر آمبولانس‌های شرکتی و استیجاری و وسایل نقلیه عمومی شرکتی، غیرفعال کردن دستگاه اثر انگشت کنترل ورود و خروج کارکنان و جمع‌آوری خشک‌کن‌های برقی دست را از دیگر موارد در حال اجرا خواند و گفت: کارکنان این مدیریت در حال آماده باش و انجام برنامه‌های پیشگیرانه هستند.

وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی اداره فوریت‌های پزشکی شرکت در انجام وظایف محوله افزود: آزمایش‌های اولیه اندازه‌گیری دمای بدن و ... در محل اعزام کارکنان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، ویزیت و غربالگری کارکنان پروازی از سوی پزشک دستگاه و همچنین نصب و نشر پوسترها و پمفلت‌های پیشگیری از ویروس کرونا از برنامه‌های در حال اجرا به این منظور است.

سامان گودرزی

کد خبر 300372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =