تأمین ۱۱ هزار اصله نهال برای مناطق همجوار نفت و گاز مارون

۱۱ هزار اصله نهال در آستانه روز درختکاری و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از زیست‌بوم در اختیار مناطق همجوار واحدهای عملیاتی شرکت نفت و گاز مارون قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از این تعداد ۱۰ هزار اصله به‌منظور تقویت کمربند سبز و برطرف شدن معضلاتی از جمله ریزگردها در اختیار بخشداری غیزانیه قرار گرفت و یک هزار اصله دیگر نیز به سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان رامشیر تحویل داده شد.

وی همچنین ضمن تأکید بر لزوم حفظ زیست بوم پیرامونی تاسیسات عملیاتی در کنار تولید گفت: همواره تلاش کرده‌ایم با انجام اقدام‌های مناسب، ضمن حفظ محیط زیست، شرایط سالمی را برای زندگی همجواران محترم تأسیسات تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه کاشتن نهال در تعالیم اسلامی مورد تأکید قرار گرفته و از نظر تاریخی در کشورمان از سنت‌های مورد علاقه مردم بوده است، اذعان کرد: مجاوران واحدهای عملیاتی استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند که این موضوع اراده ما را برای تداوم کار استوارتر می‌کند.

کد خبر 300617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =