۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر: 300752
اجرای طرح نظارت بر توزیع سوخت در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از آغاز اجرای طرح نظارت بر توزیع سوخت به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز در منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، محمد صادقی گفت: این طرح با حضور واحدهای ذی‌ربط از ۱۱ اسفند آغاز می‌شود و تا نیمه نخست فروردین‌ماه ۹۹ ادامه خوهد داشت.

وی ادامه داد: کارشناسان و بازرسان منطقه با حضور در مجاری عرضه، عملکرد جایگاه‌ها را پایش می‌کنند تا با همکاری و همدلی با متصدیان مجاری عرضه که در خط مقدم سوخت‌رسانی هستند با آمادگی هر چه بهتر بتوانند به مردم خدمت‌رسانی کنند.

صادقی با بیان اینکه تکریم و سوخت‌رسانی مطلوب و به‌موقع به مراجعان از اولویت‌های کاری این منطقه است، تأکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل با شماره پیام‌گیر منطقه ۰۵۱۴۴۲۱۶۹۰۷ و همچنین سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

وی گفت: تا اطلاع ثانوی سوخت‌گیری فقط توسط اپراتورها و کارگران مستقر در جایگاه‌ها انجام می‌شود و درخواست می‌شود مراجعان از دست زدن به نازل‌ها به جد خودداری کنند.

کد خبر 300752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =