انجام بیش از ۵۰۰۰ بازدید میدانی از مجاری عرضه سوخت منطقه چالوس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از انجام بیش از 5 هزار بازدید میدانی از مجاری عرضه سوخت مایع، سی‌ان‌جی و مصرف‌کنندگان عمده از آغاز اسفند ۹۸ تا پایان نوروز امسال در غرب استان مازندران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تورج امانی گفت: این بازدیدها توسط گروهی از کارشناسان واحدهای مختلف منطقه از جمله بازرگانی، روابط عمومی، ایمنی، کنترل کیفیت، خدمات مهندسی و حراست به‌منظور مدیریت و نظارت بر سوخت‌رسانی و کنترل کیفیت و کمیت فرآورده‌ها انجام شد.

وی افزود: افزون بر بازدیدهای طرح نظارت نوروزی، تلاش شد از رعایت اصول بهداشتی در سطح جایگاه‌های غرب استان نیز به‌منظور مقابله با ویروس کرونا اطمینان شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس به کنترل‌های کمّی و کیفی جایگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: کارشناسان واحد مهندسی فرآورده‌ها و خدمات مهندسی وضع تلمبه‌ها و نازل‌های جایگاه‌ها را نیز بررسی کردند.

امانی گفت: در بخش صنعتی و کشاورزی، بازدیدها با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شرکت گاز و اصناف مربوطه با هدف صرفه‌جویی در بخش سوخت حرارتی و سوق دادن این بخش‌ها به استفاده از گاز طبیعی و کنترل کیفیت فرآورده‌ها انجام می‌شود.

وی از زحمات جایگاه‌داران و تلاشگران این عرصه، رانندگان نفتکش‌های جاده‌پیما و همچنین گروه‌های مشترک بازدید از مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان عمده تشکر و قدردانی کرد.  

کد خبر 301684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =