فعالیت‌های مخابرات و تله‌متری به اندازه انتقال گاز اهمیت دارد

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: فعالیت‌های مخابرات و تله‌متری با انتقال داده و دیتای پاک، ایمن و پایدار در حد پایداری انتقال گاز اهمیت دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران امروز (۲۷ اردیبهشت‌ماه) در نشستی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌ ضمن تبریک روز جهانی  ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه گفت: ارتباطات در عصر حاضر از حالت نیاز به ضرورت واقعی تبدیل شده و  برای واسنجی فعالیت‌های مخابرات و تله‌متری لازم است این مجموعه در راستای مأموریت انتقال گاز ایران حرکت کند.

وی ادامه داد: مأموریت انتقال گاز ایران، انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره‌ور است و می‌توان گفت که فعالیت‌های مخابرات و تله‌متری با انتقال داده و دیتای پاک، ایمن و پایدار در حد پایداری انتقال گاز اهمیت دارد و ارتباطات می‌تواند با عمل کردن به چارچوب طرح جامع در کنار انتقال گاز نقش خود را به‌درستی ایفا کند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران تصریح کرد: واحد مخابرات و تله‌متری می‌تواند پیشران توسعه در شرکت انتقال گاز ایران باشد و یکی از بخش‌های مهم و اساسی که باید به شایستگی در مخابرات و تله‌متری بررسی شود، نیروی انسانی است. سرمایه انسانی نیز زمانی در این واحد احساس خوبی خواهد داشت که اطلاعات خود را با توجه به شرایط روز دنیا روزآمد کند.

توکلی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش‌های مجازی گفت: در کشورهای پیشرفته دنیا حدود ۷۰ درصد آموزش‌ها به‌صورت مجازی است و در کشور ما نیز بحران ویروس کرونا سبب شد تا بیشتر از گذشته به این موضوع پرداخته شود.

وی با تأکید بر افزایش فرآیندهای کاری از طریق ارتباطات مجازی انتظار خود را از مخابرات و تله‌متری برشمرد و اظهار کرد: شرکت انتقال گاز در مبحث نشت‌یابی لیزری، نشت‌یابی ماهواره‌ای و استفاده از کامپوزیت به‌عنوان شرکتی پیشتاز مطرح است و امیدوارم با ایجاد چالش‌های مؤثر و کسب دستاوردهای جدید و همچنین تلاش در جهت رهایی از وابستگی به خارج از کشور و با استفاده از توان داخلی، مخابرات و تله‌متری بتواند در تراز جهانی افق ۱۴۰۴ در جایگاه نخست تا سوم قرار گیرد.

امروز به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌ نشستی با حضور مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران، سرپرست و کارکنان مخابرات و تله‌متری ستاد و همچنین کارکنان مخابرات مناطق عملیاتی از طریق ویدئوکنفرانس در سالن نشست‌های ستاد انتقال گاز برگزار شد.

کد خبر 302925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =