۱۰ هزار خانوار جدید در زاهدان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که به‌زودی ۱۰ هزار خانوار دیگر در زاهدان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رضا پنجابی گفت: به لطف خدا و همت تلاشگران مجموعه شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در گامی دیگر ۴۵ کیلومتر باقی‌مانده از شبکه توزیع گاز منطقه A شهر زاهدان واقع در پهنه شمالی بلوار معلم تزریق گاز شد و عملیات نصب علمک به‌صورت پیوسته در این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: پس از انجام این تزریق گاز و برابر بررسی و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته نزدیک به ۱۰ هزار خانوار ساکن در این محدوده از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد و با احتساب تزریق گاز فعلی و گذشته، هم اکنون همه ۱۶۰ کیلومتر شبکه توزیع این منطقه گازدار شده و ان‌شاءالله به‌زودی به‌عنوان دومین منطقه سبز شهر زاهدان معرفی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این در حالی است که پیش از این منطقه زیباشهر زاهدان با مجموع ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه به‌طور کامل تزریق گاز و علمک‌گذاری‌شده و به‌عنوان نخستین منطقه سبز زاهدان شناخته می‌شد.

پنجابی همچنین از احداث و راه‌اندازی ایستگاه تقلیل فشار (TBS) زیباشهر زاهدان خبر داد و گفت: این ایستگاه به‌عنوان سومین ایستگاه تقلیل فشار ناحیه راه‌اندازی شد که ایستگاه تغذیه‌کننده شبکه توزیع، واقع در جنوب غربی زیباشهر است و با احداث ایستگاه یاشده، مشکل افت فشار گاز در فصل سرما، در این ناحیه برطرف می‌شود.

به گفته وی، تا امروز ۳۷ هزار و ۱۱۱ مشترک در زاهدان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

تاکنون در حدود ۱۴۰ کیلومتر از شبکه توزیع گاز زون G منطقه ۲ شهری زاهدان تزریق گاز صورت گرفته و نصب علمک در آن انجام شده است و بقیه شبکه مورد نیاز این منطقه در حال اجراست که متعاقبا تزریق گاز انجام می‌شود تا ان‌شاءالله این منطقه به‌عنوان سومین منطقه سبز زاهدان معرفی شود.

کد خبر 304410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =