توزیع الکترونیکی سوخت در منطقه آذربایجان شرقی کلید خورد

مدیر منطقه آذربایجان شرقی از توزیع فرآورده‌های نفتی با زیرساخت بانکی در این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام گامی دیگر به‌منظور تحقق دولت الکترونیک است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی با اشاره به عملیاتی شدن توزیع نفت سفید با زیرساخت بانکی از تیرماه گفت: با برنامه‌ریزی توزیع نفت‌گاز مصرف‌کنندگان جزء نیز از مردادماه ۹۹ با درخواست الکترونیکی سوخت و شارژ در کارت بانکی اجرایی می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح، گامی دیگر برای تحقق دولت الکترونیک خواهد بود و مصرف‌کنندگان جزء فرآورده نفت‌گاز، همانند خانوارهای نفت سفیدسوز روستایی و شهری می‌توانند بدون مراجعه حضوری، جهت ثبت و درخواست حواله سوخت از خدمات سوخت‌رسانی از طریق فروشندگی‌های منطقه بهره‌مند شوند، بنابراین مشتریان جزء نفت‌گاز برای دریافت سهمیه خود باید اطلاعات بانکی خود را در بخش مربوطه در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (newtejaratasan.niopdc.ir) ثبت کنند.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: اجرای این طرح افزون بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان و هم‌وطنان فعال در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی، سبب کاهش سوء‌استفاده‌های احتمالی و قاچاق فرآورده‌های نفتی نیز می‌شود.

کد خبر 305038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =