پروتکل بهداشتی پهلودهی نفتکش‌ها تدوین و ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تهیه، تدوین و اجرای پروتکل بهداشتی ویژه عملیات صادرات و بارگیری نفت خام در دریا با در نظر گرفتن الزام‌های ملی و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو دستورعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در صنعت نفت و مصوبه‌های کمیته مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارک، به‌منظور پیشگیری، کنترل و مقابله با شیوع ویروس کووید- ۱۹، پروتکل بهداشتی ویژه پهلودهی نفتکش‌ها تدوین و ابلاغ شد.

وی هدف از تدوین این پروتکل را شناسایی زودهنگام و جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس به جزیره خارک و عدم ایجاد هرگونه اختلال در فرایندهای عملیاتی شرکت عنوان کرد و افزود: این پروتکل نخستین پروتکل دریایی ویژه عملیات پهلودهی نفتکش‌ها برای عملیات صادرات نفت از طریق دریا و اسکله‌هاست که از سوی اچ‌اس‌یی شرکت پایانه‌های نفتی ایران و با همکاری مدیریت عملیات مطابق با استانداردهای بین‌المللی مانند سازمان‌های WHO و IMO تدوین شده است.

اسدروز تأکید کرد: این پروتکل در برگیرنده الزام‌های بهداشتی پیشگیرانه در مقابله با شیوع ویروس کرونا است که باید از سوی پایانه و نفتکش‌های ورودی اجرا شود.

کد خبر 305213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =