شرکت گاز کرمان قرارداد پیمانکاران بدقول را لغو می‌کند

مدیرعامل شرکت گاز کرمان هشدار داد چنانچه پیمانکاران به تعهدهای خود در قبال گازرسانی به شهرها و روستاها عمل نکنند قراردادهای آنها لغو می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان کرمان، منوچهر فلاح در نشست کنترل پروژه شرکت گاز استان کرمان به‌منظور بررسی موانع و مشکلات پروژه‌های گازرسانی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام گازرسانی، گفت: با پیمانکارانی که در انجام تعهدهای خود کوتاهی کنند به‌شدت برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم حق مردم در این زمینه ضایع شود.

وی با بیان اینکه باید امور را با کفایت پیش ببریم تا عمل حاصل از آن به درد مردم بخورد، تصریح کرد: پیمانکاران موظف‌اند تعهدهای خود را در قبال گازرسانی به شهرها و روستاها اجرا کنند و اگر این کار انجام نشود شرکت گاز همه قراردادهای خود با پیمانکاران بدقول را لغو خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: در صورت لغو قرارداد با پیمانکاران نام آنها در فهرست سیاه شرکت ملی گاز ایران قرار خواهد گرفت تا هیچ شرکتی قراردادی را با این پیمانکاران امضا نکند.

فلاح در پایان تأکید کرد: مدیران شرکت گاز وظیفه خود را خدمات‌رسانی به مردم می‌دانند و اجازه کوچک‌ترین سهل‌انگاری را در این زمینه به پیمانکار نخواهند داد؛ کسی که دغدغه مردم را ندارد باید کنار برود و اجازه دهد کسانی بیایند که می‌خواهند کار کنند. ما برای کار سخت آمده‌ایم، نه برای کار راحت.

کد خبر 305380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =